Μελία Κράιλινγκ: «Στην Αμερική οι οντισιόν γίνονται από τον υπολογιστή...»
Σε λιγότερους από δυο μήνες θα δούμε τη Μελία Κράιλινγκ στον ρόλο της Μάρμως Πανθέου, ηρωίδας της μυθιστορηματικής σύνθεσης του Τάσου Αθανασιάδη «Οι Πανθέοι», που θα προβληθεί από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Η άγνωστη στο ευρύ ελληνικό κοινό πρωταγωνίστρια, που έχει μια αξιοσημείωτη καριέρα στο εξωτερικό, μας υποδέχεται μετά από ένα πολύωρο γύρισμα στο σπίτι του παππού της στο Χαλάνδρι που μοιάζει όαση μέσα στον καύσωνα των ημερών. Με διορθώνει λέγοντας ότι η είσοδός της στην ελληνική καλλιτεχνική σκηνή έγινε με την ταινία του Παντελή Βούλγαρη Το τελευταίο σημείωμα. «Ήταν κάτι πολύ γρήγορο που έκανα για δύο εβδομάδες, ήρθα κι έφυγα, δεν πρόλαβα να καταλάβω και πολλά, αλλά μόνο καλά λόγια έχω να πω για τον Παντελή Βούλγαρη και την εμπειρία. Οι “Πανθέοι” είναι η πρώτη σειρά στην οπoία θα παίξω σε τόσo πολλά επεισόδια, πάνω από 100 ‒ στην Αμερική οι σειρές είναι συνήθως μικρές», λέει.Η απόφαση να δουλέψει στην Ελλάδα είχε μεγάλα διλήμματα και δυσκολίες. Για να εργαστεί εδώ, ως μέλος του Σωματείου των Αμερικανών Ηθοποιών (SAG), εκτός των άλλων, έπρεπε να έχει άδεια, αλλά αυτή την περίοδο βρίσκονται σε απεργία.
Οντισιόν από τον υπολογιστή!
{...} Όταν τη ρωτώ πώς ψάχνεις δουλειά μακριά από τα στούντιο, μου εξηγεί ότι οι οντισιόν δεν γίνονται πια διά ζώσης, γι’ αυτό οι περισσότεροι πηγαίνουν σε άλλες Πολιτείες, πιο φθηνές, για να έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής.
«Οι οντισιόν γίνονται πια από τον υπολογιστή μας. Όταν πρωτοπήγα στο Λος Άντζελες υπήρχε η ενέργεια, ένα buzz, ένας ηλεκτρισμός, στοιχεία που σε ωθούσαν να συνεχίσεις να κυνηγάς, να προσπαθείς, ερχόσουν σε επαφή με κόσμο, αυτό όλο εξατμίστηκε. Πήγαμε όλοι και αγοράσαμε τριπόδια, μικρόφωνα, αγοράσαμε halo lights, φτιάξαμε τα σπίτια μας σαν να είναι στούντιο και κάνουμε έτσι τις οντισιόν, μόνοι μας, και συχνά δεν καταλαβαίνουμε και τι κάνουμε».
Συνηθισμένη να ζει σε διαφορετικές πόλεις, διάλεξε να μετακομίσει στη Νέα Υόρκη γιατί λαχτάρησε να είναι μέσα στον «κανονικό θόρυβο μιας πόλης» που έχει νεύρο και κινητικότητα. «Καλύτερα να με βρίσει κάποιος στον δρόμο», λέει, «από το να μη συναντώ άνθρωπο όλη μέρα».
{...} Τη ρωτώ πώς της φαίνεται τώρα που έχει ενσωματωθεί σε μια ομάδα δημιουργικών ανθρώπων και δραστηριοποιείται σε μια αγορά απείρως μικρότερη και πιο «οικογενειακή». «Δεν έχω δει ανθρώπους να δουλεύουν πιο σκληρά από τους Έλληνες ηθοποιούς, είναι απίθανο», λέει. «Να τρέχουν μετά τα γυρίσματα, ατελείωτες ώρες, ασταμάτητα, να κάνουν πρόβες, να παίζουν στο θέατρο και το επόμενο πρωί να είναι έτοιμοι και πάλι από την αρχή. Δεν έχω δει συνεργεία να δουλεύουν πιο σκληρά και να σώζουν κυριολεκτικά το αποτέλεσμα ‒ και δεν εννοώ το να βγαίνουμε όμορφοι, αλλά ότι φροντίζουν κάθε λεπτομέρεια. Τους θαυμάζω και θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην το λέω δημοσίως και διαρκώς. Το ότι είμαι μέρος αυτής της ιστορίας με τιμά απεριόριστα.
Εδώ κάνουμε είκοσι σκηνές, στην Αμερική είναι άλλος ο τρόπος δουλειάς, κάνουμε επτά, με πολλαπλάσιο budget και άπειρους τεχνικούς, τα συνεργεία είναι πελώρια. Εδώ οι ελλείψεις αναπληρώνονται από την προθυμία και τη διαθεσιμότητα όλων, δεν θα το συναντήσεις πουθενά αλλού αυτό. Είναι λάθος να είμαστε απορριπτικοί με την ελληνική τηλεόραση, οι ποιότητες που έχουμε δεν είναι καθόλου αμελητέες και όσο περισσότερο επενδύουμε τόσο πιο σημαντικές δουλειές θα βλέπουμε. Η ελληνική αγορά είναι μικρή, χρειαζόμαστε χρόνο, πίστη και κεφάλαια, αλλά εμένα αυτός ο τρόπος της σκληρής δουλειάς όλων με εμπνέει, με ενθουσιάζει και με κάνει πολύ υπερήφανη».
** Αποσπάσματα από τη συνέντευξη που έδωσε η Μελία Κράιλινγκ στην Αργυρώ Μποζώνη για τη Lifo. Ολόκληρη εδώ.
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.